Rezultatele cautarii dupa : "campania pr"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Copiii vor sa devina doctori. Intr-un experiment social, REGINA MARIA i-a intrebat ce parere au despre aceasta meserie
Vineri, 09 Octombrie 2020
 Campania ”De 25 de ani investim in urmatorii 25” formuleaza un omagiu la adresa medicilor, in timp ce priveste spre viitorul serviciilor medicale din Romania
	Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019
 „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Protectie solara FCB Bucharest pentru Eucerin
Miercuri, 30 Iulie 2014
 Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa
Luni, 14 Decembrie 2009

Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International

Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Poveste din Romania, cea mai buna la SABRE! Gold Awards EMEA pentru CEZ si Rogalski Damaschin PR
Joi, 25 Mai 2017
 SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Biblioteca de Energie CEZ, de la Rogalski Damaschin PR
SPORT TOTAL joaca la fluierul gmp/MAP
Miercuri, 13 Iulie 2005
Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
Argint Clio Awards la PR castigat de GMP Advertising pentru Gandul Why Don’t You Come Over
Joi, 18 Septembrie 2014
 Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint  in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
 
Autodesk comunica in Romania prin Headline
Miercuri, 06 Iunie 2007
Autodesk a anuntat alegerea companiei internationale de relatii publice, BondPR, ca partener regional pentru servicii si consultanta PR in Europa de Est, inclusiv pentru Romania, piata unde campania PR va fi derulata de agentia de relatii publice Headline, membra a retelei BondPR
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
„Cea mai buna campanie” de PR pe Europa de Sud-Est, din Romania
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
1 2 3 4 »